ВАК

vak banner

Elibrary.ru

elibrary

Руконт

руконт

Cyberleninka

cl share11

ИВИС

IVIS NewLogo

Научные сообщения

pdf icon

УДК 659.1.01

DOI 10.34823/SGZ.2020.4.51420

В.И. КАНДАЛОВ

кандидат экономических наук, доцент кафедры коммуникационного менеджмента, рекламы и связей с общественностью Института журналистики, коммуникации и медиаобразования МПГУ; доцент кафедры «Социальные отношения, реклама и связи с общественностью» Московского технического университета связи*

Теоретико-методологические основы рекламной деятельности Вооруженных сил Российской Федерации

В статье анализируется рекламная деятельность Вооружен­ных сил Российской Федерации, раскрывается ее сущность, цели, задачи, особенности и организация.

Ключевые слова:рекламная деятельность Вооруженных сил Российской Федерации, реклама военной службы по контракту, ор­ганизация рекламной деятельности, средства массовой информа­ции.

V.I. KANDALOV

PhD in Economic Sciences, Associate Professor at the Chair of Communication Management, Advertising and Public Relations of the Institute of Journalism, Communication and Media Education, Moscow Pedagogical State University; Associate Professor at the Chair of Social Relations, Advertising and Public Relations, Moscow Technical University of Communications

Theoretical and methodological foundations advertising activities of the Armed forces Russian Federation

The article analyzes the advertising activity of the Armed forces of the Russian Federation, reveals its essence, goals, tasks, features and organization.

Keywords: advertising activities of the Armed forces of the Russian Federation, advertising of military service under contract, organization of advertising activities, mass media.

 


* Кандалов Вадим Иванович, e-mail: kandalovvi@yandex.ru